20+6 Dayım ben de. 55 ile hamile kaldım. İlk 3 ay kilo verdim. 53e düştüm. Şuan 56-57 arasındayım. Amacım ben değil bebek beslensin ama ister istemez bünyeden bünyeye fark oluyor ve alıyoruz. Kilo konusuna merakım olduğu için araştırıyorum. Şuan bebek+plesenta+amniyonsıvısı+göğüsler=1500-2000gr olduğu için en az bu kadar kilo alımı olması gerekiyor diyor uzmanlar.