Bende kabizliktan çok çekiyordum. Iki gündür kayısı uzum ceviz incir ve yulafı biraz suda kaynatıp sabah kahvaltı olarak öğleden sonra ara öğün olarak yiyorum sulu olarak çorba gibi. Bagirsaklarim güzel çalışıyor. Her sabah yapacağım. Birde tuvalet alışkanlığı kazanmaya calisiyorum. Mümkün olduğunca tuvalete gidip 5dk oturuyorum bagirsaklarima odaklaniyorum. Sabah tuvaletini beynime kodlamaya çalışıyorum 😂