Ecenazz Kızlar merhaba. Adetim biraz geciktiği için doktorum duphaston pembe kutu verdi. 2 gün oldu kullanalı. Dün lekelenmem başladı sanırım bugünde adetim başlamak üzere. Sizce bırakıyım mı ilaca devam mı edeyim? Doktora ulaşamıyorum.