Sbnm06 Merhaba kızlar.Adete 5 gün kala erken gebelik testinde negatifi gördüm fakat bir umit hala beklemekteyim.Sikayetlerim halsizlik anlamsizca acıkıyorum sürekli kabızlık göğüs ağrısı ve şiddetli karın ve kasik ağrısı.Ve yumurtlamayı gördüğüm günden beri sürekli sarı akinti geliyor.Bugun yarın yada en geç dier gün adet olabilirim.Simdi karin ağrısı ile uyandim kesin hasta oldum dedm ama epey sari akinti geldi:( sizce bebek varsa beyazmi olmali rengi ama bende sarı:(
buseakinn Sbnm06 benim genelde beyazdı sarı akıntı enfeksiyon diye biliyorum ama allahım inşallah gönlüne göre verir canım hayırlı evlat nasip etsin rabbim
madl41 Sbnm06 benimde beyaz akıntım vardı canım sarı enfeksiyon demek eğer hamile değilsen mutlaka onun için doktora git .. Bide belirtilerin vitamin eksikliğide olabilir halsizlik yani🤔
buseakinn Sbnm06 illa ki vardır kuzum hiç canını sıkma hamile olupta benim ki aksa senin ki kara olur bir bedenle diğeri bir olmaz ki ikinci hamileliğim diğeriyle aynı bile değil. Rabbim en tez zamanda nasip etsin inşallah
Kumru82 Benım sarıydı hala sarı geliyor ama koyu değil acık sari ayrıca canım erken gebelikle 4 gün önce yapdım negatif cıkdı ertesi sabah üç gün kala yapdım pozitif cıkdı aynı gün kan verdim 36,5 cıkdı suan 12+5 hamileyim Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Sbnm06 @Kumru82 Cidimisin tekrar umutlandm bak simdi:)) benimde çok çok açık sarı geliyor öyle koyu değil acaba bir test daha mi yapsam .Test yapip o tek çizgiyi gormek beni çok üzülüyor ..Beklemek çok kötü