Eagle564 18 haftalık hamileyim. Sırt üstü yatmak sakıncalı mı? Bir de bacak arası yastığa alışmaya çalışıyorum kullanan var mı?
Mom72626 Eagle564 bacak arası yastığı rahatlatıyor canım. Ama ben 29. Haftamı bitireceğim hala sırt üstü ve sağa dönerek yatıyorum. Doktoruma sordum öyle yatış pozisyonu fln yok rahat ol dedi. Sadece tansiyonunun düştüğünü anlarsan sola yat atamalarını yükseğe koy dedi.
Eagle564 Mom72626 aslında evet bende doktoruma sordum istedğin gibi yat dedi. Bunu sadece problemli gebeliklerde sölüyolarmış ama internette okudukça kafam karıştı
Meltemm1 Canım 32 haftalık gebeyim bu zamana kadar hiç bir konuşma yapmamıştı doktorum ama artık sırt üstü yatmamı istemediğini söyledi sağ yada sol yatabilirsin dedi
Olivkie Ben de 24.haftadayım yan rahat edemeyince sırt üstü yatıyorum ama bacak arama veya altına hep yastık koyuyorum🙂