Senaatalan1 Ada06 ilk doğumumu Lokman hekimde yaptım ikinciside orda olacak inşallah ben çok memnunun hastane şartlarındanda doktorumdanda 😊
Cansn Ada06 arkadaşlarım orada doğum yaptı bende 9 aydır takipteyim hiçbir sorun yaşamadım. Çok memnunum. Evime yakın yerlere de gittim ama daha ilgili Lokman Hekim. Çok memnunum kısacası.
Senaatalan1 Ada06 şuan 3100 Doğum ücreti 33. Haftamdayım temmuz ayında %10 zam geleceğini söylediler doktorum Ayşe topçu akduman çok ilgili bir doktor tavsiye edebilirim