Ece111 Kızlar 35. Haftaydım bebeğim normalde hareket ederdi ara ara dünde beri doğru düzgün hareket etmiyor bu durum normal mi?
Sinem21 Ece111 tatlı bişeyler ye bol su iç biraz uzanıp bekle bakalım olmadı bu haftalar hareket en önemli şey gidip nst çektir için rahat etsin
Yaser27 Ece111 Bende öyle canım 34+4 ama aşırı hareket etmiyor okuduklarıma göre yeri daralmış pozisyondan dolayı da biz el ayak hareketlerini pek hissetmiyor muşuz geçen hafta da böyle az hareket ediyordu nst ye girdik çok şükür herşey yolundaydı
Zmrtbdk Ece111 canım artık yeri daraldığı için hareketlerin yavaşlayacağını söylüyorlar bu haftalarda.Ama çok ani,keskin bir düşüş olduysa ve uzun süreli ise mutlaka doktora git.
Nergis34 Ece111 tatli biseyler ye uzan canim doktor geçen hafta gittiğimde hareketlerini say demisti hareket önemli bu haftalrda
Zmrtbdk Yaser27 34. haftadayım,ben çok zor yemek yiyorum.İştahım çok çok azaldı.Kendimi zorluyorum resmen yemek için Sıcaklar da var evet ama miden sıkışıyordur artık bebekten yer kalmadığı için diyenler oldu.Sizde de durum böyle mi acaba?
Babydeniz Eğer Yorgunsan hissetmeye bilirsin ama bir doktorunu ara büyük ihtimal seni hastaneye çağıracak nts ve ultrasondan bakması lazım bekle ara hemen doktorunu cnm
Yaser27 Zmrtbdk benim her gece aynı vakitte ağzıma acı su geliyor ve istifra etme hissi geliyor artık sağa sola dönmede zorlanıyorum.
Nergis34 Yaser27 sabah kalktigmda bendede oldu acı su ilk defa oldu 36haftalik olduk sebeb neydi anlamadim
Zmrtbdk Yaser27 evet son haftalar zormuş.Gebelik reflüsü o.Mide yanması ve ağza acı su gelmesi bana da oluyor.Normalmiş canım.Ama iştahımın azalması üzüyor.Tam bebeğin kilo alacağı haftalar zorla yemek yiyorum.😔
Zmrtbdk Ece111 Zorla saate bakarak bir şeyler yemeye çalışıyorum ama zor yutuyorum resmen( üzülüyorum yani tam bebeğin daha çok ihtiyacı olan,kilo aldığı haftalar.Merak ettim genel bir şey mi bana mı oldu diye.
Ece111 Zmrtbdk aynen canım bende öyleyim hamileliğim ilk başlarında tiksinme oluyordu yiyeceklerden tekrar başladı bende😏