d190516 Havvauygun canı ne zaman isterse beylerin 😂 34 haftalığız bizde Aslan beyin keyfini bekliyoruz 🙈
Esranrogz 9 ay artı 10-15 günde alır diyolr ama belli olmuyo bu sene doğan erkek bebeklerde hep 39. Haftada geldiklerni gördüm çok nadir 41-42. Hafta 😂
Emine82 Esranrogz benim ki niye gelmiyor o zaman 40 haftanın içindeyiz yarın kontrolüm var artık ağrılarım da arttı baya 2 gündür,,,, yola ağır ağır giriyor galiba 2 gün önce kanala inmemişti ama belki inmeye başlamıştır🙂
Aysebkr1258 d190516 aaaa oğlumun adaşı varmış uzun zamandır denk gelmiyordum 😂 38+6 bizde Aslan beyin keyfini bekliyoruz 😂
d190516 Aysebkr1258 aaa olmaz mı biz cinsiyetini öğrendiğimizden beri hep burdayız bi de beyefendinin burcu da takımı da Aslan bizde 🙈😄
Nergis34 Havvauygun bunu bende çok merak ediyrm canim fazla bekletmesin bizii gelsin hemen 36haftalik olduk artık 😂😂😂
Emine82 Havvauygun ben ona inanmıyorum cünkü yengem kızına hamileyken günü dolmuştu sonra sezeryanla aldılar annem de hep günü geçtikten sonra beni ve 2 kız kardeşimi doğurmuş ,,, kızda erkekte 40 haftayı buluyor geçebiliyor bende 39+6yım oğluşu bekliyoruz bu arada
Efsoo Havvauygun ablam 40+5 de dogum yapti kizi oldu.vucut meselesi alakasi yok yani Benden olursa 37 38 tamalaninca gelmesini isderim oglumun🤭
Tazegelin12 Havvauygun Benim Aslancığımda 29.haftasinda gelmeye kalkişti bide erkek cocugu gec dogar diyolar 😊😂😂