Sedaaa87 annemsii ben bayramda 6-7 haftalıktım , denize girdim. Sadece ıslak mayo ile kalma demiştim benim doktorum. O nedenle bikini altını değiştirdim her seferinde. Ama yüzmenin sakıncası yok denizde tabiki havuz değil
35ilknur35 annemsii denize girebilirsin ama sabah 11 sen önce ve akşam üstü 4 sen sonra dedi ve güneşte kalma dedi ıslakta oturma dedi. Güneşte kalırsak vücut ısımız yükseldiği için bebeğe zararı var ben bir iki kere girdim ama o saatlerde girmeme rağmen Sıcak beni etkiledi
NergizG annemsii doktorum bana girebilirsin ama kulaç atarak kendini cok yorma dedi serinlemek amaçlı gir dedi ve güneşten muhakkak korun canım
aaayseeeee Aksine çok yararlı ama enfeksiyon kapmamaya dikkat et ben girdim hiçte birşey olmadı. Havuza girmeni tavsiye etmem ama.
annemsii aaayseeeee havuz için değil deniz için sormuştum canım ama havuzun daha kötü yaptığını biliyorım