limoncicegi Pıhtılaşması olanlar Progestan kullandınız mı ve kaçıncı haftaya kadar kullandınız ? Ben 21.haftaya girdim ve gebeliğin başından beri kullanıyorum var mı böyle olan kaçıncı haftaya kadar kullanacağım acaba ?
Beyzanur_02 limoncicegi bende de pıhtılaşma var doktor coraspirin verdi onu içiyorum Progestan vermedi bana arkadaşımda da pıhtılaşma var o hem coraspirin hem iğne vuruluyor hergün progestan kullandı mı hiç bilmiyorum.. Ben suan 5+4 teyim 8. Haftada gidecem bir daha doktora kalp atışını duymak için 💕 o zaman verirler mi bilmiyorum bu gittiğim doktor zaten devamlı gidecegim bir doktor olmadığı için cok üstünde durmadım
Neslihan22 limoncicegi bana doktorum ilk 3 ay demisti ama kanama var kese etrafinda onun icn devam ederim sanirim gecene kadar .Sizin kanamaniz falan oldu mu?
Deniz_ruzgar limoncicegi pıhtılaşmada benim bildigim igne ve hap kullaniliyor progestani düşük onlemek icin veriyor doktor. Ki pihtilasmam var ilk hamilelikte de simdikindede kan sulandırıcı igne ve corsprin kullaniyorum progestani sadece ilk hamilelikte 3 kere igne olarak verdi doktor ve dahada vermedi.
esra1907 limoncicegi zor ya valla Allah’ın gücüne gitmesin yordu beni bu ilaçlar 🤦🏼♀️ ama ya 34.haftada yada 36. Da bıraktırır
limoncicegi esra1907 yaklaşık 10 ilaç kullanıyorum günde sabır diyorum sabredeceğiz inşallah sonu hayırlı olsun bunlar da geçer
limoncicegi Neslihan22 yok canım olmadı elhamdülillah kanamam doktorum çok vermek istemedi hatta ama benim içim rahat etmeyecek psikolojik olarak iyi olayım diye verdi günde iki kez fitil olarak kullanıyorum
Bebek_ Sadece kndimde var sanıyodum bu pihtilasmayi çok üzüldüm çok ağladım nrmal doğurmak varken neden dedim allahım hepimize yardım etsin sağlıcakla kucaklarimiza alalim bütun acılar btsin
limoncicegi Bebek_ canım benim hiç üzülme rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin de hiç sorun değil ben iğne vaktimi sabırsızlıkla bekliyorum çok şükür ki tedavimiz belli rabbim kolaylaştırsın hepimizin sürecini
limoncicegi Deniz_ruzgar pıhtılaşma da da kanama olmasını engellemek için önlem amaçlı veriliyor diye biliyorum Progestan
Deniz_ruzgar limoncicegi kanamaniz olduysa yada riskiniz varsa evet veriyor dedigim gibi bende kullandim fakat pıhtılaşmaniz varsa kan sulandirici ilac da almaniz lazim doktorun tek basina progestan vermesi ilginc ben onu garipsedim sadece.
meryemm_demir Bendede pıhtılaşma vardı iki gebeliğimdede 5. Aya kadar iğne kullandım kanamam vardı progestanda kullandım
limoncicegi Deniz_ruzgar sadece Progestan kullanmıyorum iğne coraspin folikasit b12 allah ne verdiyse hepsi var 😊