Dün biraz evi deneyip toplamistim çok yoruldum galiba beline bı sancı girdi ama napsam geçmiyordu sanki kemik kitlenmis gibi oldu gece üç gibide ayağıma bı kramp girdi ama kimildatamadim felç olmuş gibi eşim msj yaptı soğuk suyla yıkadım biraz rahatladı ama şimdi hala kasılıyor yuruyemiyorum resmen böyle olan varmı neler yaptınız geçmesi için belimde catliyo hala😭