Kızlar ben anne yanı beşik olarak hemde 1-2 yaşına kadar park beşik kullanacam. Oyuncaklı aynı zamanda bilen bilir. Ancak 5 Temmuz’da BİM’e uygun fiyatlı ana kucağı ve oyun minderi gelecek. Onlarda oyuncaklı gereksiz olur diyorum ikisi birden hangisini alayım sizce?