Sabah 6dan beri düzenli sancılarım var önce 11dk 7dk 5dk şuan ama dayanılmayacak gibi değil o yüzden henüz gitmiyorum hastaneye son raddeye gelene kadar beklemek istiyorum umarım dayanabilirim. Bu arada 39+6 haftalığız dün gece nişanım da geldi çok az pembe vıcık vıcık bişey🙈 Bana dua edin olur mu canım kadınlar🙏🥰 Allahım hepimizi bir avazda kurtarsın kimsenin kucağını boş bırakmasın🙏🙏🙏