Ayse1608 Merhaba,5 haftalık hamileyim ama alt karnımın sağ tarafı ağrıyor sadece acaba bebek tüplere mi yerleşti dış gebelik mi ? Normal gebelikte de tek taraf ağrıyor mu? 🙁
Esrelf Ayse1608 niye bu kadar olumsuz düşünüyorsunuz ki. Sanmıyorum. Ağrınız olması normal bebek yerleşiyor. Sağlıklı bir gebelik olur inş.
[silindi] Ayse1608 benim o haftalarda sağ da ağrıyordu solda ağrıyordu ne sancılar ne ağrılar. Allah’a şükür bebeğim Sağlıklı. Normal yerleşme ağrısıdır o canınızı sıkmayın boşuna
Eda_35 Ayse1608 bnde en basinda böyle düşünüyordum kndi kndimi yiyordum. Bnimde sol tarafim da agri wardi sadece ama cok sukur bişe yokmuş. Snde olumsuz düşünme canim.
Ayse1608 Esrelf doktorlar olumsuz düşünmeye itti galiba.Çocuk düşünmeye başladım doktora gittim önlem amaçlı Kist var çocuğun zor olur dedi kendi memleketimde gittim süt hormonun yüksek zor olur dedi ilaç verdi meğerse ilaca başlamadan hamile kalmışım sonra leke geldi düşük olabilir dediler 🙁 İnşallah teşekkür ederim 🙏
Esrelf Ayse1608 canım Allah ın dediği olur. Ne güzel hamilesin bak. Kesesini gör, kalp atışını duy nasıl mutlu olacaksın. Kanaması olan herkese düşük tehlikesi var denir ama her bebek düşmez😉Allah size bağışlasın bebeğinizi.
Koez Ayse1608 doktorların hepsi öyle arkadaşım. Gebelik tam oturmadan net bişey söyleyemiyorlar. Bende ilk gittiğimde aynı şeyleri duydum ama şuan çok şükür ultrasonda eller kollar oynuyor 😊
Sevdaguzeltepe Bende 4 haftalıgım ilk başlarda adet sancısı gibi karnımda heryerinde agrı vardı 3-4 gündür sağ tarafımda ara ara ağrı oluyor normal gebelik geçirip tek taraflı ağrı yaşayan oldu mu ?
Mucizeler Sevdaguzeltepe benim hamileligimin başında sağ kasıkta ağrı oluyordu. Şuan 38+3 oldum çok şükür. Rahme yerleşmeye çalışıyor ve günden güne rahim büyüyor o onun ağrısıdır. Hamilelik kolay değil Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah. Rabbim yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😊
Rabia66 Sevdaguzeltepe benimde öyle korkudan uyamıyorum bende 4+5 günlüğüm sagda agrı var sanki adet oldum olucam öyleyim belim ağrıyor birde
Sevdaguzeltepe Mucizeler çok teşekkür Mucizeler amin canımm çok teşekkürler ama insan tedirgin oluyor yarın bakalım keseyi görebilcekmiyiz dış gebelik olmasından çok korkuyorum😔
Seroo01 Sevdaguzeltepe dış gebelik olsa ağrıdan duramazdın cnm birde cok fazla kanaman olurdu 5haftalıksınız dr keseyi görmedimi
Sevdaguzeltepe Rabia66 benim ara ara oluyor sağda agrı ama sürekli sağ tarafta bir hassasiyet var solda öyle bir durum hissetmiyorum 😔