HilalYldz 13+3 deyiz. Bugün sağ kasık ağrısı ile uyandım belimde de var tek taraflı batıyor sızlıyor.doktoruma yazdım çok şiddetliyse parol iç kanaman yoksa korkma dedi.2-3 haftadır hiç ağrım yoktu şimdi neden oldu bilmiyorum inşallah kötü birşey yoktur
Aynur63 HilalYldz cnm merak etme bende de oluyor o haftalarda başlamıştı hatta belimin bi tarafı ve kasık ağrısı 18 haftalım hala oluyor bebek büyüdügü içinmiş doktorum demişti kanaman va yoksa aynen korkma
egesu22 HilalYldz rahim genişliyor merak etme canım. 12 haftaya kadar bebek rahmin içinde büyür 13. Hafta ve sonrasında rahim büyümeye başlar. Kasıkta batmalar normaldir. Hatta yukarı doğru gerginlikler de hissedebilirsin. Ben de 15 haftalığım annem ebe benim o sağol sun rahatlatıyor içimi.
Esnnnn34 HilalYldz bende 13+5 im bendede aynı dert vardı 2 gün sürdü bugün geçti korkma bişey olmaz Allahın izniyle
Sevda41 HilalYldz rahim genişlediği ve bebek artık yavaş yavaş yukarı çıktığı için oluyormuş bende de inanılmaz bir bel ağrısı oluyor oda tamamiyle rahimle alakalı genişledikçe bele baskı artıyormuş bu bel ağrısı 9 ay bizimle ☺️
HilalYldz Aynur63 teşekkür ederim valla birden bire başlayınca korktum daha öncede düşüğüm olduğu için daha tedirginim rabbim korusun inşallah bize bağışlasın evlatlarımızı 🤲🏻
Aynurnaz Bende 12 haftalığım benim de başladım gayet normal endişe etmene gerek yok büyüyor bebis haber veriyor 😍
Aynurnaz Amin inşallah kanama falan olmazsa sıkıntı yok dikkat et sen yinede ağır işler yapma bol bol dinlen
HilalYldz Aynurnaz sağolun Allah razı olsun birbirimizi iyi anlıyoruz yardımcı oluyoruz içimi rahatlattınız