PrenssAnnesiiii Erken doğum riskim var bi şekilde 32haftaya geldk doktor hep 36 görsek çok iyi diyor 36da doğum yapanlar sorun yaşadınızmı☹️🤷♀️
Hulyalp PrenssAnnesiiii 36.haftada arkadasim ikizlerini normal dogumla dunyaya getirdi gayet sagliklilar evlerine ciktilar. 34. Hafta falandi galiba bi arkadasim da yine ikiz dogum yapti birinin kordon sorunu oldigu icin az kucuk kalmis o yuzden hastanede kaliyor digeri yaninda saglikli sekilde. Korkma zorlama kendini zaman geciyor hayirlisiyla.
sydtns PrenssAnnesiiii benimde yükselen tansiyondan dolayı 34 e kadar gidebilsek diyor doktorum 32. Haftadayız bizde. Biraz düzene bindi tamsiyonum 36 yı bekleyip alırız sorunsuz olur dedi. Yani korkma o sürede birşey olmaz Allahın izniyle 😍 34 te bile alınabiliyor
Mervemim PrenssAnnesiiii kuzenim 36 da dogum yaptı bebk annesi ile eve cıkmıştı bir sorunu yoktu cok şükür
melolevo Canım ben yapmadım 36. Haftada ama büyük bir problemle karşı karşıya olacağını sanmıyorum. En sağlıklısı 37. Hafta ve sonrası. Yat hep dinlen . Yemeğini bile yatakta ye o derece yani.
Gulsahhatuun sydtns Tansiyonun kaçlara çıkıyordu canım ? Bende de yüksek tansiyon var gün de 2 tane ilaç içiyorum . 26 haftadayız ben de öyle bir şey yaşar mıyım acaba :(
Nebahathumeyra 3 hafta önce 36+4 de dopum yaptım. Herşey yolunda çok şükür küveZ de de kalmadı. 2690 gram doğdu emiyor sarılığı da uzun sürmedi bir sıkıntı yaşamadık çok şükür
sydtns Gulsahhatuun 16-9 oldu en fazla 15-14 arası gidip geliyordu bende alfamet kullanmaya başladım sabah akşam. Benim aniden çıktı 30 lu haftalardan sonra çıkması daha riskli o yüzden bana öyle demiş olabilşrler sen çok dikkat et inşallah yaşmazsın