Yasemin345 Kizlar 12haftalik gebeyim içimde Bi sıkıntı oluştu bilmiyorum sanki bebeğim yaşamıyor gibi göğüs hassasiyetim çok vardı ağrırdi hep bugün öyle bisey yok çok sırtüstü uzanıyorum uyurken filan Bi zararı varmi acaba 😔
Muallimehanim Yasemin345 Boşuna evham yapma canım 17. Haftama kadar hep yüzüstü yattım. Ve şu andada illa sola yatıcam diye kendimi şartlamıyorum. Vücudum nasıl rahat ediyosa o şekilde yatıyorum. Gebeliğim balayı dönemine girmişsin zaten 2. Trimester cidden sorunsuz güzel bir dönem tadını çıkar 👍🏻
Gulzade Yasemin345 ben de hep yuzustu yatarim doktor bu zamanlarin tadını cikar 4 aydan sonra yatma dedi 😊 bu arada göğüs hassasiyeti bende de okuyor ama ne zaman adet olacagm gün yaklassa o zaman oluyor takip ettim icini ferah tut 😊
Elcinttk Yasemin345 cnm bosuna evham yapma.benım doktorum 9 ay bosuna her gün tüm belırtılerı yaşamış oldan hamilelik geçmez demişti.bende 28 haftalıgım bir gün cok hassasıyetım oluyor dıger gun hıc hamıle degılmısım gibi hıssedıyorum.demek istediğim çok takılma
Iremgokce Yasemin345 12+4 üm canım benim de göğüs hassasiyetim başlarsa çok fazlaydı acayip şekilde ama şimdi büyüdü ama sertliği ve hasasiyeti yok endişe etmeeee tekme atcağı günleri sayıyırum bende endişemin azalması için bu herkesde olan birşey üzülme
Yasemin345 Sagolun kızlar bilmiyorm hormonlardan mıdır bazen bu düşünceler oluşuyor boşuna evham yapıyorum galiba çok teşekkür ederim