Merhaba kızlar 🙋🏻♀️ Benim adet günüm yarın. Ama bende bir kaç zamandır aşırı yorgunluk, bulantı ve kasıklarımda çok farklı bir ağrı var. oğluma hamileykende bu şekil kadık ağrım vardı. Bu sabah evde gebelik testi yaptım 2 çizgi çıktı. Açıkçası 2.çizgi belirgin ama pembe çıktı. Şimdi hastaneye geldim kan tahlili için. Eğer çıkarsa gebelik 3+6 olmuş olucak 🙈 bu zamanlarda kan değeri nasıl çıkar sizce tahmininiz varmı ? Değer kaçın üstünde çıkar ?