Merhaba 33 haftalık gebeyim dün geceden beri adet sancısı gibi mi desem ishal sancısı gibi mi desem bir sancım var sürekli olarak devam ediyor yalnız bebeğimde geceden beri kıpır kıpır. Vajina girişinde de ara sıra bir sıcaklık hissediyorum sizce endişelenmeli miyim? Şuan hastaneye gidemiyorum daha doğrusu götürecek kimse yok hastaneyede biraz mesafe var. Benim durumumda olan var mı?