Canım benim önce biraz kipirtilar hissedersin ama çok net değil,daha icten,yani elini1 koyduğunda elinle hissetmezsin ama içinden hissedersin2 iste,öyle garip,tuhaf ama muhteşem bir duygu.benim 2.gebeliğim olduğu için senin hhissettiklerine 3 hafta önce hissediyordum simdi 20 hastalığım elimi koyuyorum elim dalgalanıyor şuan net dışarıdan da hissediliyor şükürler olsun🙏🙏🙏🙋😇