Kızlar bende 19 haftalık oldum bugun ama ayağımda degısık bir agrı var yürümekte zorluk cekıyorum sankı üstüne bırsey düştü gıbı agrıyo aglıycam o kadar agrıyo doktora gittim tam kan sayımı ve idrar istedi sizde de öyle oldumu ? Birde ben de hıc hıssedemıyorum bebegımı 😢