Merhaba kızlar klasik bir cümleyle başlamak istiyorum buraya yazmak hayalimdi ve gerçekleştiriyorum 🙈 Gelelim Kızımla hikayemize ben o doğuramayanlardan 40+2 haftamda 5 cm açıklıkla hastaneye yatış yapılanlardanım önce fitil yerleştirmek istediler fakat 5 cm olduğu için gerek kalmadı direk suni ile başladık saat 2 de güne geldi takıldı 5 dk bir hafif kasık ağrılarıyla devam etti sonra sancı sıklığım arttı dayanılmayacak birşey değil emin olabilirsiniz yatakta sızıntı şeklinde suyum geldi kese tam yırtılmadığı için doktorum alttan muayene ederken sıyırdı 🙈( hissetmedim bile ) neyse Doğum haneye geçtik biz 8 cm açıklık var ama sancılar şiddetli meğer benim çektiğim sancılar kendi sancım mış çünkü suniyi ayarlayamamışlar 8 cm de epidural istedim keşke daha önce isteseydim tek pişmanlığım epiduralden sonra eşime müzik açta öyle hareket edeyim diyordum 😂😂 yarım saat bir saat sonra çok geçmedi Doğum çatalına alındım kıızm biraz yukarıdaydı ama hiçbir destek olmadan doktorumu bile şaşırtarak doğru ıkınma ile kızımı aşağı ittim kesi atıldı fakat hiç bişey hissetmiyorsunuz kaç dikişim var bilmiyorum 😂 kızımın çıktığı an ise mükemmel bir his bir rahatlama sıcacık ve mis kokulu verdiler direk kucağıma babası ağlamaktan kendini alamadı bende öpmekten 😂😂🥰 15 Haziran 20.15 de premses Kumsal dünyaya gözlerini açmış oldu 🧿🙏🏻😂 şükürler olsun onu bana verene ♥️🌸 şimdi Yanımda uyuyor 😌sütüm geldi fakat yeterli değildi eve geldiğimizde kızım aç ve susus kalmıştı hastaneye yatırdık iki gün kaldık değerlerimiz düzelince taburcu olduk şuan yeni doğan sarılığımız var sütümde yetiyor şuan çoook şüküüür 🙈 sormak istediğiniz bişey olursa cevaplarım kuzular sizlerden kızım için dua bekliyorum 🙏🏻🙏🏻 Rabbim isteyen bekleyen her kuluna bu duyguyu tattırsın inşallah 🙏🏻🧿😂