Mrb hanimlar 8+2 günlük ikiz hamileyim dün kasıklarimda batma sebebiyle hastaneye gittim rahim icinde kanama oldugunu söyledi doktorum progestan ignesi ve fitilini verdi kanimda pihtilasma oldugu icinde igne kullaniyorum bi durumu yasayip sonradan düzelen arkadaslar fikir verebilir mi napmam lazim kac gun sonra gecer