Edakgndzzz Aselin yanına isim arıyordum Asel Berra koyacaktım anlamı yüzünden değiştirip Asel Erva koydum. Sizce nasıl kızlar söylenmesi zor mu ? Söyleyin bakim ☺️☺️🙈
Sumeyraerva Edakgndzzz asel ismi icin bisey diyemem ama kizimin adi erva cokta memnunum erva isminden. Ismiyle saglikla sihhatle dogup buyusunler insallah ( bu arada kizim 5 yasinda ikinciye hamileyim bana da isim onerebilir misiniz ervaya uyabilirde uymaya bilirde)
Edakgndzzz Anneyimmmmm amin canım inşallah 🙏🏻 İçime sindi ama yaşlılar evra diyorlar biraz can sıkıcı
Sumeyraerva Edakgndzzz yanlis sonlenmesi konusunda cok takilma kizim ilk dogdugunda benim babam helvam diye severdi kayinpederim de ayvam diye hicte takilmadim sonradan tabikide alisiyo herkes
Nisa01 Sumeyraerva benim kizimda 5 yaşında adı Erva şuanda hamileyim kızım olacak nasipse adını liva nil koycaz
Aysingeldiislerdegisti Edakgndzzz erva tek güzel bence adım başı herkes asel joydu çok fazla var ve bence telaguzu zor kulağa zor grliyır tabi benim fikrim bu
Sdnurr Edakgndzzz asel berra daha güzel bence bende Eylül berra istiyorum berranın anlamı da çok güzel
Edakgndzzz Sdnurr berra peygamberimiz tarafından değiştirilmiş ve koyulması yasaklanmış o yüzden koymadım. Yoksa koyardım
Adves Edakgndzzz Asel.erva cok uyumlu olmus ama erva ismi agir bi isimdir iki isimli olmasi iyi olmus