Normal doğum diye yanıp tutuşurken sezeryan oldum, hamileliğim çok zorlu geçmedi çok şükür 9 ay bittiğinde çok ağırlamıştım son günler geçmek bilmedi sancılarımda gelmek bilmedi 41 haftada artık hastaneye yattım balon uygulandı bana vajina içerisine yerleştiriliyor rahmin açılmasını sağlıyormuş çok zordu arkadaşlar malesef ilk muayenemde 1 cm açıklığım vardı balon öğlen 3 te takıldı gece 12 ye kadar dayanılmaz sancılar çektim açıklık muaynemde 5 cm açıklığım olduğunu öğrendim çok sevindim ebe hanım çok ilgiliydi sancıları ayakta karşıladım sonrasında balon çıkarıldı kendi sancılarımın gelmesini bekledik ama çok az sancim vardı gece uyudum hastanede sabah 8 gibi suni sancı verdiler nstde 60-70 çıkan sancılarım vardı ama ben çok şiddetli hissetmiyordum öğlen 11 e kadar suniye devam ettiler sonra açıklık muaynem yapildi çok zordu o muayne gerçekten açıklığım 4 cm düşmüş çok üzüldüm oğlumda 4 kilo olduğu için doktorum daha fazla beklemeyecegini söyledi sezeryan için hazırlandım ama ben nasıl hayal kırıklığına uğradım anlatamam yemek yediğim için spinal uygulandı zaten o ameliyathane psikolojisi çok zor 11:55 'te oğlumun sesini duydum 4.050 gr doğdu hayallerimdeki gibi bir bebekti spinalin en kötü yanı 2 saat bekletiyorlar ayakların açılmıyor öyle aciz hissediyorsun ki oğlum aç beni beklemiş sonra odama çıktım oğlumu emzirdim göğüs uçlarım yok pek hala emzirmeyi oturmadım eve geldim 3 gün oldu sütüm var ama pek beceremiyorum imkanınız olursa sonuna kadar normal doğum yapın kızlar sezeryan çok zor insan kendini aciz hissediyor oğlumla ilgilenemiyorum gönlümce çok üzülüyorum göğüs ucu ve memeyi kavramak için önerileriniz varsa çok sevinirim hepinize hayırlı doğumlar