Sibel92 Merhaba kızlar 33.haftayı girdim bebeğimin hareketlerı çok yavaşladı ve azaldı öncesinde çok kıpır kıpır bir bebekdi normalmi böylemi oluyor bu haftalarda
PrenssAnnesiiii Sibel92 bnde 32ye girdm sanki benmde eskisi gbi çol harektli değil bebeğim çok hareketli bi bebekti şimdi de hareketli ama zaman zaman durgun oluyor ve vuruşları daha sert🥰
23Zumra Sibel92 canim benim de o donem azalmisti hatta suan 37 haftaligim daha cok az eskisi gibi sert degil sordum bunu yeri daraldikca hareketleri de az siddetli oluyormus PrenssAnnesiiii
Gkhn71 Sibel92 bebek uzun uyuyormus artik geçenlerde bende yaşadım ve cevremdende duydum bebekler uzun uyudugu icin hareket hissetmeyebiliyormussun bide bazende hareket ettigini biz anlamiyormusuz sen yinede icin rahatlasin bi git baktir doktora
Feyza07 Sibel92 olması gerekn o canım doktorum yeni söyledi git gide hareketleri azalacak endişe etme yeri daraldığı için dedi
Sibel92 PrenssAnnesiiii 32 de benım öyle harketliydiki kıpır kıpır hareket etmeye başlayınca ne oturabılıyordum ne yürüyebiliyordum canımı acıtıyordu o halden böyle sakinliğe gelince endişelendim bende
Sibel92 Gkhn71 kontrol zamanım geldi gidicem dün acılde nst baktırdım kalp atışı güzeldi biraz içim rahatlattı