Gamzeciks Esma60 bende kanama fln olmadı. Çatı muayeneside normal geçti. Smear testinden daha az can yaktı diyebilirim.
Seher__ emirhaninannesi ben hiç anlamadan gittim 37 hafta 1 günlükken canım 2 cm acilmam varmis hiç bisy anlamadım çok rahattim
Ass-46 Esma60 canım benim çatı muayenemde 2 cm açıklık vardı ama nişanım önce gelmişti çatıdan birgün sonrada Doğum yaptım