fadimdurmus canım şöyle. Ben 22.haftadayım tam hatırlamıyorum ama 16.haftada kontrolüm vardı o zaman yazmıştı D Vitamini ve kan ilaçlarımı, geçenlerde sağlık ocağına gittim tahlil yapılmasa da D Vitamini takviyesine başlanır dediler, Dr um da aynısını söylemişti ki benim tahlil sonuçlarında çok düşük çıktı kullanmama rağmen. D vit. Neredeyse çoğunu güneşten alıyoruz ve yetersiz oluyor. O yüzden kullanın doktorunuz ne dediyse. Sağlık ocağında da 2 veya 3 ayda bir tahlil yaptırın. Ben Dr banu çiftçi nin kitabını okuyorum ordan hafta hafta kontrol ediyorum doktorum da aynı şekilde ilerliyor gereksiz birşey önermedi henüz. Kafanıza göre ilaç bırakmayın bu takviyeler gerçekten önemli. ❤️