Ben 3. aydan beri boyatıyorum doktorum bende boyattım kendi hamileliğimde dedi zararını kanıtlamış bilimsel çalışması yok dedi doktorum öğretim üyesi olduğu için söylediklerine güveniyorum. kuaför geniş ferah bir mekan olsun diğer müşterilerin boya kokusunu almadığım sürece sorun olmadı. Genelde sabahları kuaföre gidiyorum kimse yokken 😉 birde bitkisel boya ile boyatıyorum.