Gulse46 bana doktorum kahverengi akıntı gelebilir demişti. Kanama olduğunda da hemen istirahat etmemi ve iğne yaptırmamı önerdi. Öyle de yaptım. Çok şükür dinlendiğim icin kanama tekrar etmedi ama kahverengi lekelenme devam ediyor. Diyeceğim kendinizi zorlamayın, elinizden geldiği kadar ev işi vs. yapmamaya çalışın. Dinlenin, moralinizi yüksek tutun. Bebisler de iyi hissetsin, bizimle kalsın 😊🐣