Edasen 32+6 olarak çok sıcak onun harici hiç bir sorun daha başlamadı bebeğim dönmüş ama yukarda belki bunla ilgili olabilir diye düşünüyorum 🤗 ara ara çok yorulursam sıcakta kalırsam ayıklarım da biraz ödem oluyor sonra uzatıyorum geçiyor insallah kolaylıkla atlatırız bu süreci 🙂