Olivkie Bebeğimi doğduktan sonra emzirmek istiyorum. Şimdiden göğüs pompası almalı mıyım ve hangi markaları tavsiye edersiniz? yeni sütün oluşması için mutlaka sağılması gerek diye duymuştum:/ 23h 6g
esra1907 Olivkie ben aldım canım ne olur ne olmaz indirimdeyken al. Lansinoh elektrikli tekli aldım. 🤗
Yegino Olivkie gerekli çünkü bebekler ilk başta çok kuvvetli ememiyorlar ve kalan süt mastite yol açabiliyor yani o sütü boşaltmak gerek diye biliyorum 🙂 bende almadım henüz ama alıcam mümkünse elektrikli tercih edin
butterfly4 @Yegino sagdıgımız sütü nasıl içiricez biberonla mı, o zaman da memeden soğur diyorlar, ben çok kararsız kaldım makine alıp almamakta, bir de sütüm olmazsa boşuna almış olurum diye Doğumdan sonraya bıraktım
Yegino butterfly4 doğumdan sonra da alınabilir tabii duruma göre. Ve evet biberonla vermek gerekecek 😕
Melikeeee03 butterfly4 enjektör le vermeyi düşünüyorum ben. Birini emzirirken diğerine eşim enjektör ve ya kaşıkla verir. Bende tekli elektrikli aldım lansinoh. Biberona alışırsa memeyi almaz diye çok korkuyorum
Nebahathumeyra Bebeğimi 3 hafta önce doğurdum ve ikisin de de göğüs pompası falan kullanmadım hiç emzirdim hep. O yüzden çok ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum . En azından benim için olmadı .