asyagibi Merhaba arkadaşlar 30+3 hamileyim ilk öğrendiğimden beri bu programı kullanıyorum ama 1 aydır eski hesabıma giremiyorum şifreyi de kurtaramıyorum bu hesabı açtım bilgisi olan var mı basına gelen ?
asyagibi defnekrmn çok da hatırlamıyorum her ismi kabul etmediği için uydurmuştum aysal17 gibi bişeydi