Birgün bende buraya Doğum hikayemi yazıcam aklımın ucundan geçmezdi ama öyle 😊dün kontrolde 2 cm açıklık vardı almadı suniye eve yolladı eve geldik gece şiddetlendi sancılarım halada nişanım geliyordu dünde tekrar gittik sancıyla açıklığın 8 cm dedi doğuruyorsun dedi ben şok olmuştum tabi saat 4 te geldik sancımı çekmek istedim ama ne sancı bana serum taktılar sonra ıkınma hissi geldi çok korkuyordum 😰tabi gidip gelip ebe baktı TAmm dedi çatala çıktım 5 ıkınmayla doğurdum çok şükür o his pahaniçilemez🙏🏻Demem o ki korkuyorum diye kaç defa post açtım sezeryan dedim iyilikse normal olmuş çok şükür 🙏🏻🙏🏻😊Ben mezun oldum darısı sizlere 🙏🏻🙏🏻😊😊😊🌸