asudezgnc ben bir ay kadar önce tatile gittim kendi doktorum da dahil bi çok doktorla görüştüm hepside hiç ni sakıncası olmadığını aksine yüzmenin iyi olduğunu söyledi. Bende de çok şükür bi sıkıntı olmadı. Tek dikkat etmen gereken havuzdan çıkınca hemen üZerini değiştirip yıkanman. Doktorum birde çok kalabalık olmayan bi otel tercih et demişti okadar.