Busrabora valla canım eşim 21. Hafta ya da 18. Hafta bebek arabasını almıştı. Hatta ben erken diye kızmıştım. Şuan 29. Haftam bitiyor yürümekte dahi zorluk çekiyorum. İyi ki de almış şimdi diyorum. Bu haftada Odası gelecek. Bir kaç kıyafet anne yanı beşiği aldım. Odası kuruluş eşyaları göz önüne çıkınca eksiklerini alacağım ufak tefek kalanları. Çokta sona bırakma İnan ki insan zorlanıyor