Dilankazann Merhaba kızlar 12+3 de gittik doktor erkek dedi bacak arasını da gösterdi 17+0 da gittik kıza benziyor dedi ilk bebeğim olduğu için çok merak ediyorum ?
yorumcuanneniz Dilankazann genelde tam tahmin 16 da oluyor 🙄 bence doktorunuzu değiştirin imkanınız varsa cinsiyeti bile cozememis
Dilankazann yorumcuanneniz Haklısınız aslında cinsiyet konusunda çok duydum yanıldığını kız dedikleri erkek erkek dedikleri de kız çıkıyormuş bilseydim hiç sormazdım☺️
Dilankazann yorumcuanneniz Allah razı olsun amin cümlemizinkini sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil😍🤲