Merikis1234 Merhabalar kimler doğum esnasında eşini yanında istiyor ? Sizce eşlerimiz yanımızda olmalı mı ? Olmamalı mı?
Nur___ Merikis1234 olsa hayır demem istedim ama dayanamaz çok hassas böyle konularda bayılır kesin ben birsem o beş doğurur o yüzden girmeyecek 🌼
Hulyalp Merikis1234 spinal olucam galiba gir sende cesaret ver bana dedim. Olmaz diyo baska bisey demiyo 😂 girse yaa bayilir yaa sinir krizleri gecirir
Morcivert0401 Merikis1234 Benim Doğum zamanı 18temmuz 15 Temmuz'dan önce gelirse eğer kızım eşim hiç göremıcek ilk günleri izin alıp gelemeyeceği için o yüzden dua ediyorum 15ındem sonra gelsin bizim yaramaz😀
Asli0611 Merikis1234 iyi geceler. Ben özellikle yanımda istiyorum bu sebepten dolayı özel hastanede doğum yapacağım allahın izniyle. Doğumla ilgili çok korkularım var az da olsa desteği rahatlatır diye ümit ediyorum 😓
Eminef2161 Aallah nasip ederse benim eşim girecek doktorum da istiyor eşim çok neşeli biridir her kontrol gülerek çıkarız hastaneden doktorum sen gel diye bizi güldürürsün diyor ama sezeryan olursa yasak maalesef 🥰
Ezgisare Sadece Acıbadem ve memoriallerde izin veriyorlar diğer hastanelerde yasak zaten ben isterim açıkçası girsin o anı beraber yaşamak daha iyi ama kessen girmez kalp krizi geçirir
Asli0611 Ezgisare nasıl yani sadece o 2 hastanemi izin veriyor bende sırf eşimle dopuma girmek için özelde doğum yapmayı planlıyorum da o hastanelerde değil🙄
Mermaid16 Ezgisare acıbadem de doğum yapıcam ben.. normal doğuma alyorlarmış ama spinal sezeryana almıyorlarmış.. en son doğumda baba bayılmış 🙈☺️ O yüzden ısrar edilirse sadece normalde alıyorlaemış 🤗
Merikis1234 Nur___ aslında yanımızda olmalılar hem destek olur hemde ne çektiğimizi görsünler kolay değil bütün süreci beraber yaşamak en güzeli bence ben çok istiyorum eşimde tamam diyor ama sanki çok istemiyor gibi 😒
Ozen0119 Morcivert0401 doğumu hızlandıran şeyler yap canım 😂😀benim esimde 18temmuzda göreve gidecek 13agustosta doğum keşke sadece eşim olsa yanımda kimse olmasa 😢
Nur___ Merikis1234 İyi gene tamm demiş şükret 😂 hayırlısı ben doğumda yanımda olacak insanın ki olacaksa sakin olmasını isterim oda panik yaparsa anlamı yok, bence 🌼
Svdbkn Merikis1234 bende aynı düşünüyorum. Ben giricek diyorum ama hiç oralı değil 🤷♀️ duymamazlıktan geliyo 😂
Merikis1234 Asli0611 aynen öyle bende öyle düşünüyorum .. kesinlikle olmalılar biz demeden hatta kendileri demeliler senin yanında olacağım bebeğimizin gelişi o ana şahit olmak elimizden tutmaları lazım dışardan biri gibi kapıda beklemek nedir 😣 her süreci beraber yaşamamız lazım diye düşünüyorum 😕
Tugraveannesi Merikis1234 sanırım bizim hastahane de de almıyorlar eş öyle duydum ama sormadım henüz birde ztn eşim benn seni öyle görmeye dayanamam içim gider yapamam ddi normal kan alırkrn bile dayanamaz 😂 bende zaten zorlamak istemiyorum dışarıda heyecanlı heyecanlı beni beklesin 😘😘😘
Merikis1234 Asli0611 çok saçma ya benim gittiğim yerde almıyormuş galiba özel sonuçta niye böyle bişey yapılıyor anlamadım ne farkı var devletten size be biz yanımızda istiyorsak
Aminehira Asli0611 hayır canım bende Koç hastanesinde Doğum yaptım. Gayet girdi eşim Doğuma. Sadece o iki hasteneye ne alakası var bazı özellerde alıyor merak etmeyin ☺️
Ozkrs Merikis1234 benim ki beni ağlarken görmeye dayanamıyo 😂 girmesem olmaz mı diyo. Ben de tek olma taraftarıyım annem filan olsa onlara kıyamam
Merikis1234 Ozkrs o seni tel bırakıp sana nasıl kıyacak 😢 ağladığını görsün sonunda beraber mutluluktan ağlayın yanında olsun bence
Asli0611 Merikis1234 evett tam benim kafadansın çevremdekiler çok büyütüyorsun doğum olayını diyorlar da ben daha iğne olamıyorm çocuğu nasıl doğuracam diyorum süpriz oldu bebek bize planlamamızda yoktu 😁
Merikis1234 Yadee bende öyle düşünüyorum ve istiyorum beraber girdik bu yola kaçış yok 😂 her anımızda yanımızda olmalılar
Ozkrs Merikis1234 ya ben yanımdakiler üzülür diye rahat rahat sancımışekememgibigeliyo 😂 o an gelsin bakalımbelki ağlaya ağlaya onu yanımda hissederim😃