Adetime 4 gün varken şiddetli agrım başladı kızlar ve 2 gün de erken oldum çok agrım var,ne sebeb olmuş olabilir,kasıklarıma sanki bıçaklar saplaniyor,ilk defa günüme varken böyle ağrı çektim,ilaç alıyorum geçmiyor:(üç ay önce kimyasal oldum acaba yine farketmeden kimyasal oldum da mi bu kadar agrım var bilmiyorum.