35+2 günlük gebeyim bebeğim transvers konumda yani yan duruyor kafası tam midemin altında azcık bişe yesem midem bulanıyor ve midem aşırı derece de yanıyor ne yapacağımı şaşırdım rennie maden suyu süt su hiç biri fayda vermiyor doğumum iki hafta sonra zorunlu sezaryenle gerçekleşecek ama ben bu iki haftayı nasıl geçircem bu yangınla bi tavsiye lütfen yemek borumu midemi yanar vaziyette hissediyorum