kızlar selam,
5 gundur izmirdeydim ayaklarım sıcaktan şişmeye başlamıştı özellikle yürüdüğümde. bugunde dönüşte uçakla döndük yol yaptık baya yürümek zorunda kaldım falan şu an bacaklarıma kadar şiş 2 saattir indirmeye çalışıyorum tık yok. ne yapabilirim ya? soğuk suda bekletme, buz tutma, yükseğe koyma, su içme haricinde 😬