Aylingizem Merhaba iyi geceler.. karnım çok şiş ve karın ağrım var baya yürüyüşe çıktı m soda içtim geçmedi hala karın ağrım daha da arttı gaz mı var bilemedim 22 haftalık hamileyim.. bi önerisi olan var mı rahatlatacak beni
Aliyee2 Aylingizem Canim bende 24. Haftaligim cok normal bebek buyuyo kilo aliyo karin genisliyo cogu zaman yasarsin normal
LeylaCan Aylingizem bacaklarını yukarı asagı hareket ettir belini ovdur eşine bide klozet kullanıyosan ayaklarını havaya kaldıracak bişey koy altına. evin içinde turla
LeylaCan Aylingizem bide sana gaz yapan şeyleri bul bugun ne yedin mesela pndan uzak dur. ben içinde süt olan herseyde aşırı gazlanıyorum mesela
Aylingizem Aliyee2 evet benim karnım çok yavaş büyüyor ama bugün o kadar şişti ki .. büyüyor da olabilir.. ama rahatsızlık verdi