Selam kızlar 14. Haftama girdim bu 10 gün içerinde 3 defa sağ bacağıma yataktan kalktığımda ağrı girdi yürüyemez hale geldim. Ekstra gece yatakta dönerken oturup kalkarken ara ara keamp gibi ağrı giriyor kasığıma 🙄 aynı durumu yaşayanlar varmı doktoruna sordum magnezyum eksikliğindendir dedi ilaç verdi😞 help me🤷🏽♀️