Hamileliğimin 10. haftasındayım ve çok bel ağrısı çekmekteyim. Yataktan düz doğrulamıyorum ille de yan dönüp kalkmam gerekiyor veyahut eğilirken acı çekiyorum ve ara ara sancılarım var, ilk hamileliğim ve kimi zaman tedirginim. Sizce bu şikayetim normal midir, yaşayan var mı?