Ebru0101 defnefunda 36+6 adet sancısı gibiii bi agrıııı sanki adetim geldi gelecek hafif bi karın agrıısı bebekte toplanma uykusuzluk nefes alamama 😁 dahs bi. Sürü şey dogurucam diye korkuyorum
busubusu defnefunda 00:00 itibari ile 37 ye girdm ama bi ağrım yok sadce çok sertleşiyo ve baslı yapıyo aşağıya sertleşince nefes aldırmıyo
defnefunda NimetDilmen benimde aynı ama otururken çok agrim oluyor kasıklarım belimin agrısı desen oldürüyor beni
meryemm_demir Tam 36. Haftadayım bende kalça bel kasık ne ağrısı ararsanız var ödem şişlik bunalım sıcak basması 😂😂 9 temmuzda doğumum var inşallah , son nstde 45-60 arası sancım vardı
defnefunda meryemm_demir aynıları komple bndede var canım şuan benimde sezaryen gorunüyo dogum şuan canim senindemi sezaryen
guler27smsk_ defnefunda 36+6 henüz bir tık yk bekliyoruz bakalım ara ara çok hafif belime sancı giriyor ama sancı demeye bin şahit gerek 😇 yanı kızımda yaşadığım sancıya göre çok hafif
defnefunda iyi geceler kizlar nasilsiniz hamilelik nasl gdyor son durum ne 2 saattir ole boyle bir mide ynması cekiyorum belimin agrısı iyice git gide kotülesti ara ara rahmimde kasılma oluyo sanki her an dogurcam içimde ole bi his var