GamzeIkay Arkadaşlar 6 haftalik hamileyim tahlil sonucumda guatır çıktı aranızda bu durumla karşılaşan yada bilgi sahibi olan var mi ?
Nurten GamzeIkay benimde tsh değerim 4.72 çıktı ilaç verdi dahiliye doktorum sabah aç karnına içiyorum 9 ay boyunca ayda 1 kere kan vericem kontrol edilcek hamilelikte yükselebiliyormuş değer kullandığın ilaçta zaten değeri düşürüyormuş inşallah seninde değerin düşer 🙏🏼
Obsesifk GamzeIkay hamilelikten yükseliyor ilaçla düşüyor önemli değil benim 22 haftada 7.36 çıktı 3 hafta önce kan verdim 1.33e düşmüş
MGK GamzeIkay bende 5 haftalık gebeyim tsh 6 çıktı benimde sabah aç karnına 100 mcg levatorion içiyorum
ZuhalDurmus GamzeIkay ilaçtan sonra 3-4 saat başka ilaç almamalısın bu ilaç tek alınmalı. Mide koruyucuyu bile sonra almalısın tekrar acıktığınd ave bu süre geçtiğimde çünkü hepsiyle etkileşime geçiyor. ben sabah karşı uyandığımda hemen içip yatıyorum 🙂)
Zhrnc Kesinlikle ilacı ihmal etmeyin. Allah korusun zeka geriliğine sebep olduğunu söyledi doktorum. Bende kullanıyorum 100 m Tsh 12 den 4 e düştü benim.