Arkadaslar 39+6 dayim. Bugün oglen belimden karnima vuran 3 5 saniye kadar suren sancilar girdi cok ciddiye almadım anneme gittim oturduk aksam uzeri bel agrisi ve karin agrisi yasadim nolur nolmaz diye eve geldim simdi surekli bi bel ağrısı cekiyorum arada karnima ve kasiklarima vuruyor belirli bi zamani yok ama sık sık desem yeridir ılık dus aldim solumau uzandim ama geçmiyor dayanilmayacak ağrı değil ama doğum sancisimi değilmi bilmiyorum. Nişan gelmedi 2 cm acikligim vardi dun kontrolde agrida vardi ama duzensizdi. Bilen biri bisey soylesin dogum sancilarimmi başlıyor?