Olivkie Merhaba 24 haftalık hamileyim, haftaya şeker yüklemesi yaptıracağım. Sağlık açısından bir sakıncası var mı, şeker yüklemesi yaptırmayan anne adayları var mı?
Kimya Olivkie ben yarın 24 haftalık olacağım. Bu hafta içinde şeker yüklemesi yaptıracağım. Yatırmayıp bebeğini kaybedenler varmış. Önceden ne olduğunu bilmek ona göre tedbir almak mantıklı geliyor.
Ezgisare Ben yaptırmadım şahsen doktorda zaten ben istemiyorum demeden kendide çok önermedi onun yerine 2 haftada bir açlık tokluk şekerimi ölçtürmemi söyledi bi anca koca bardak şekerli su içmek ne kadar mantıklı olabilir bayılan bile varmış
Olivkie Ezgisare benim doktorum cengizhan kolata öneriyor, ailemde şeker hastalıgı da var. Çevremde arkadaslarım da yaptırmış zamanında. O yuzden yaptırmayı dusunuyorum.. umarım doğru yapıyorumdyr:)