Merhaba sevgili annecikler❤️ 32+3 haftalık hamileyim bu hafta hem ev taşıma işim var hem tayin bekliyoruz bebeğimin hareketlerinde azalma hissediyorum bu normal mi stresli bir dönemden de geçiyorum kafamı çok takıyorum yardımcı olacağınızı biliyorum şimdiden teşekkür ederim iyi geceler ❤️