Sudecuneyt Selam kızlar 9 haftalık gebeyim ama çok aşırı halsizlik yaşıyorum kolumu kaldiricak dermanim yok yaşayan var mi acaba? Normal mi
Kamile Çok normal ilk haftalar öyle oluyor 12 den sonra geçmeye başlıyor inşallah Allah kolaylık versin hepimize sağlıklıca geçirelim bu haftaları